ریپورت اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

ریپورت اینستاگرام : چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟
راهنما / ایموجی، اینستاگرام، ترفندها
آموزش رفع ریپورت اینستاگرام
معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد ریپورت اینستاگرام که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند.

برای مثال شما نمی‌توانید از عکس ها نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خویش کاربرد کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خویش به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در تقدیر TERMS این قوانین ذکر شده است. حال ریپورت اینستاگرام چیست؟

اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها شود. در این سرنوشت از گردآور آموزش‌های اینستاگرام، شیوه تشخیص ریپورت اینستاگرام کاربران و در ضمن رفع ریپورت ذکر می‌شود.

فالوور
کاربران در اینستاگرام می‌توانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند، که به این عمل، ریپورت کردن گفته می‌شود. این ریپورت کردن می‌تواند دربرگیرنده کاربر، پست، تصویر و یا کامنتی باشد. این موارد دربرگیرنده ریپورت می شوند:

انتشار تصویر یا کامنت تبلیغاتی و اسپم
انتشار پست و تصاویر سایرین به نام خود
عدم رعایت قانون کپی رایت
انتشار تصاویر و کامنت‌های غیر اخلاقی
پست‌ها و کامنت‌هایی شامل خودکشی، تهدید و رنجانیدن و استفاده از مواد مخدر
این نکته را در عقیده داشته باشید که اگر ریپورت‌های غیر راستین ارسال شود، منجر به بسته شدن آن اکانت نمی‌شود.

ریپورت اینستاگرام
رفع سخت ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام
در صورتی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل روبرو شده‌اید، احتمالاً با سخت ریپورت و بلاک شدن روبرو شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است بدست کاربران صورت گرفته باشد و یا بدست اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن بدست اینستاگرام
اگر برای کامنت قراردادن یا در اینستاگرام با سخت روبرو شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این سخت بعد از چند ساعت رفع می‌شود. ولی اگر با دشوار لایک کردن روبرو شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید.

بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این گونه از بلاک شدن بدست اینستاگرام شدنی است تا یک ماه طول بکشد.

اگر برای افزایش فالوور خویش در اینستاگرام به اندیشه فالو، آنفالوی دستی هستید این یک راه پرخطر برای شماست. عازم که می تواند به بلاک شدن و حذف اکانت شما منجر شود. اما مسیر دیگری که برای افزایش آن به شما توصیه می شود خرید فالوور اینستاگرام است.

برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای ذیل را سپریدن دهید:
راهکار اول :

به طور کلی اینستاگرام اکانت هایی که فالوور، لایک و یا بازدید بیشتری دارند، بیشتر اعتماد میکند. و کم تر این اکانت ها دچار بلاک و ریپورت اینستاگرام می شوند.

لذا گرد از راه هایی که ممکن است مایه افزایش اعتماد اینستاگرام معتبر تر جلوه کردن اکانت شما شود، افزایش مستمر فالوور و لایک پیج شما می باشد.

برای این شغل می توانید از وسط بسته های پایین به سرعت میزان فالوور درخواستی خویش را سفارش دهید. الی علاوه بر جلب بیشتر اعتماد اینستاگرام، جلوه بهتری در میان فالوورهایتان پیدا کنید.

100
فالوور ایرانی
12500 تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
200
فالوور ایرانی
20000 تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
500
فالوور ایرانی
45000 تومان
زمان اتمام : ۱ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون احتیاج به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
50 فالوور هدیه
1000
فالوور ایرانی
85000 تومان
زمان اتمام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون بیچارگی به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
100 فالوور هدیه
2000
فالوور ایرانی
150000 تومان
زمان سپریدن : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
فالوور ایرانی
265000 تومان
3 روز
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون بیچارگی به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
راهکار دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:
یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید لغایت برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این شیوه به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این قصد می‌توانید از عکس ها زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

ریپورت اینستاگرام
راهکار سوم برای رفع بلاک شدن بدست اینستاگرام:
راهکار سایر برای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این قصد وارد پروفایل خویش شوید و گزینه Edit your profile را برگزیدن نمایید. حال در قسمت می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خویش را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی در بر گیرنده یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید. همانطور که در تصویر ذیل نگریستن می کنید می توانید عدد تلفن و ایمیل خویش را در قسمت های مشخص شده برای رفع ریپورت اینستاگرام انجام دهید.

رفع ریپورت اینستاگرام

راه حل چهارم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked
زمانی که در اینستاگرام بلاک شوید هنگام ورود به صفحه پروفایل خود با پیام Action Blocked مقابل خواهید شد، زمانیکه در پروفایل خود این پیام را نگریستن کردید ، گزینه Tell Us را خپگی دهید الی به اینستاگرام بگویید که در این موضوع اشتباه کرده است.

خرید زبات اینستاگرام
بعد از تماشا این پیام گزینه Tell Us را لمس کنید ، پس از آن به احتمال بسیار اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و تقاضا تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما تقاضا می کند که عکس خویش را ارسال کنید تا رسیدگی کند که شما ربات نیستید و یک آدم واقعی هستید. بعد از بررسی عکس، اکانت اینستاگرام شما پس از چند روز مجدا پرکار می شود.

راه حل پنجم ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات
به صفحه پروفایل اینستاگرام خویش مراجعه کنید. به تقسیم تنظیمات یا Options که با علامت چرخ دنده در زاویه ثبت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. در این سرنوشت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خویش که دربایستن به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید در این تقدیر مسائل مختلفی را می توانید به اینستاگرام گزارش دهید. همانطور که در تصویر زیر نگریستن می کنید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را برگزیدن کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. در متن پایین می توانید نمونه ای از پیامی را که می توانید برای اینستاگرام ارسال کنید تماشا کنید.

?Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension


راه حل ششم برای رفع مسدودی اینستاگرام
در این قسمت با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در تقدیر مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این پیشه لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت راستین شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستاگرام شما را بلاکی خارج می شود. برای احضار شرایط اینستاگرام بر روی آن کلیک کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟
قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، ولی اینستاگرام پروانه نمی‌دهد شما به طور سر راست چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر سایر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این شکیبیدن وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

یگانه از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این قصد اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، اسم اکانت آن کاربر را وارد کنید.

در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و کماکان دکمه Follow را نگریستن می‌کنید، یعنی بدست او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر نام او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان شایستن عدل توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

نکته با اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید اما با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

اگر ریپورت شدن شما در اینستاگرام به خاطر فالوو کردن و لایک بیش از بی گمان در یک بازه زمانی است می توانید از پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت کاربرد کنید. این ربات با سرعت قابل تنظیم از جانب کاربر و مطابق با سیاست های اینستاگرام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما کمک خواهد کرد.

رفع ریپورت عدد تلفن در اینستاگرام
برخی از کسان با مشکلاتی مانند ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. این طور کسان به شیوه های ذکر شده نمی توانند پاسخ بگیرند. و سایر توانا نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند. برای این نوع کسان پیشنهاد می کنم که مسیر پایین را تست کنند. این گذرگاه ۱۰۰ درصد تضمینی نیست ولی امیدوارم شما نیز مثل دوستان دیگر نتیجه کسب کنید. مراحل رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام را دنبال کنید.

یک ایمیل با متن پایین که حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام ، عدد تلفن شما بدون صفر نخست برای ایمیل تقسیم حمایت اینستاگرام به ادرس ارسال کنید. قصد از @ همان @ است.

 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: